در حال بارگذاری محتوا ...

سامانه ای قدرتمند با ویژگی های نامحدود

ابزاری هوشمند و مدرن که تمام نیاز های آموزشگاه شما را پاسخ میدهد.

بسیار ساده و سریع با امنیت بالا

شامل وب سایت با 5 دسترسی و نرم افزار ویندوزی و اپ اندروید

متصل به سامانه ی آموزش آنلاین

سامانه مدیریت آموزشگاه چه چیزی ارائه میدهد؟

هر امکانی که شما در آموزشگاه نیاز داشته باشید….

سامانه مدیریت آموزشگاه کاکتوس با بکارگیری از مدرن ترین نرم افزار های برنامه نویسی دنیا تمام نیاز های یک مرکز زبان را برطرف می نماید و مدیران و کارمندان مراکز بدون نیاز به دانش حسابداری و آماری میتوانند در کسری از ثانیه تمام اطلاعات مورد نیازشان را از برنامه بگیرند. سامانه  بدون محدودیت بر روی تمام دستگاه های متصل به اینترنت قابل اجرا و دستیابی است، و امنیت اطلاعات آن با پیشرفته ترین ابزار های امنیت تست و تحکیم شده است.

مشاهده دمو

سامانه مدیریت آموزشگاه کاکتوس 

یکی از ویژگی های منحصر بفرد سامانه آموزشگاه قابلیت خطا گریزی آن در ورود اطلاعات و پیام های هوشمند آن هنگام خطای کاربران و سهل انگاری آنها است.

با سامانه کاکتوس میتوان هر تعداد مرکز را مستقل از همدیگر مدیریت کرد و همزمان از اطلاعات سایر مراکز استفاده نمود و گزارش های مدیریتی جامع گرفت.

این سامانه یک نرم افزار تحت وب است و فقط با داشتن اینترنت قابل دسترس است و در تمام سیستم عامل ها و یا دستگاه های قابل حمل قابل اجرااست.

سامانه آموزشگاهی به گونه ای طراحی شده است که تمام بخش های آن در تنظیمات قابل تعریف است و با انواع روند های اداری آموزشی سازکار است.

امنیت و سطوح دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده در سامانه آموزشگاه به صورتی طراحی شده که افراد خاص به اطلاعات خاص دسترسی داشته باشند.

از مهمترین قابلیت های سامانه آموزشگاه رابط کاری بسیار ساده و سریع آن است و مراحل ثبت نام و تعیین سطح در چند ثانبه قابل انجام است.

دسترسی  به اطلاعات آموزشگاه خود در هر جای جهان ….

سامانه مدیریت آموزشگاه کاکتوس 

مشاهده دمو

ویژگی های سامانه مدیریت آموزشگاه …

پنل تعیین سطح

پنل تعیین سطح برای مدیریت نوبت دهی به داوطلبان، برگزاری آزمون مصاحبه و تعیین کلاس به اساتید تعیین سطح و کارمندان ثبت نام  کمک می کند.

پنل زبان آموزان

زبان آموزان میتوانند به پرونده تحصیل و مالی خود دسترسی داشته باشند و نیز از وضعیت حضور و غیاب، یادداشت های استاد، نمرات سطوح و جزئیات آن، ارزشیابی اساتید، ارشیو پیام ها و … دستیابی داشته باشند.

پنل کارکنان و اساتید

مدیریت درخواست کار کارمندان و مدرسین، قرارداد کار، ارزیابی کار اساتید، حقوق و دستمزد، چاپ فیش حقوق و بسیاری کار های دیگر از جلمه قابلیت های این پنل است.

ثبت نام زبان آموزان

ثبت نام بسیار ساده و سریع و قابلیت لحاظ تحفیف های مختلف،  انتخاب کتاب و خدمات در هنگام ثبت نام ، انصراف، رزرو و انجام امور مالی مربوطه برخی از قابلیت های این پنل است.

آموزش آنلاین

امکان ایجاد کلاس های آنلاین و مشخص کردن زمان شروع و پایان متصل به سرور شخصی آموزشگاه بدون قطعی و مشکل سرعت در این سامانه وجود دارد. شما فقط نیاز به اجاره ماهانه یک سرور مجازی دارید و نیاز نیست بابت کلاس های هیچ هزینه ای پرداخت شود.

ثبت نام و پرداخت شهریه اینترنتی

نرم افزار مدیریت آموزشگاه به گونه ای طراحی شده است که متقاضیان ثبت نام در دوره های آموزشی بتوانند بدون نیاز به حضور در آموزشگاه با توجه به سطح های گذرانده شده در دوره بعدی آموزشی ثبت نام کرده و هزینه شهریه ،کتاب و دیگر ملزومات را با اتصال به درگاه بانکی پرداخت نمایند

وب سایت تبلیغاتی

ارائه یک وب سایت جهت بارگذاری اخبار و اطلاعیه ها و امکان ارتقا به فروشگاه اینترنتی کتاب و محصولات آموزشگاهی. این وب سایت امکان ارتقا به تالار گفتگو برای بحث و تبادل نظر دانش آموزان را نیز دارد. امکان انتشار فرم استخدام نیز برای این وب سایت محیا میباشد

نرم افزار آفلاین

نسخه نرم افزار آفلاین این سامانه به صورت خودکار هر نیم ساعت اطلاعات را از سرور به روز میکند تا در زمان قطعی برق (درصورت کار با لپ تاپ) و یا قطعی اینترنت شما بتوانید تمام خدمات آموزشگاهی خود را انجام دهید. پس از اتصال به اینترنت نرم افزار به صورت خودکار اطلاعات را آپلود میکند.

سرفصل نمرات

شما میتوانید با توجه به نوع کلاس برگزار شده نوع نمرات متفاوتی برای این کلاس ثبت کنید. این نوع نمرات به صورت پویا تعریف میشود و در هر زمان امکان کم و زیاد این نوع نمرات توسط مدیریت وجود دارد

ایجاد ترم با قرارداد

شما میتوانید با استفاده از این امکان یک قرارداد بین آموزشگاه و استاد کلاس تنظیم نمائید که در صورت پذیرش این قرارداد توسط استاد کلاس به او واگذار میگردد.

حقوق و دستمزد

امکان محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان و اساتید مراکز و شعبات بطور مستقل، امکان محاسبه حقوق بر اساس ارزشیابی ها و نظر سنجی ها و نیز قانون کار و چاپ … .

نمرات و ارزشیابی

امکان تعریف انواع نمره و محدوده نمره، امکان ارزشیابی شفاهی و کتبی، امکان چاپ کارنامه و لیست نمرات، امکان ثبت نمرات توسط مدرسین… .

فایل های کلاسی

استاد با ورود به پنل خود میتواند فایل های مورد نیاز کلاس را در سامانه آپلود نماید. این فایل ها پس از تائید توسط مدیریت قابل انتشار برای دانش آموزان آن کلاس خواهد بود.

اتصال به کد USSD

شما میتوانید با مراجعه به وب سایت شرکت آینوتی و خرید کد USSD سامانه را به این کد متصل کنید تا دانش آموزان بتوانند بدون نیاز به اینترنت ثبت نام، پرداخت شهریه، مشاهده نمرات، مشاهده اطلاعات تماس آموزشگاه را در اختیاز داشته باشند.

لیست بدهکاران

با توجه به اینکه سیستم امور مالی آموزشگاه باید به صورت دقیق محاسبات را انجام دهد ما در این سامانه یک قسمت مجزا برای لیست بدهکاران به تفکیک ترم برای دسترسی هر چه ساده تر ایجاد کرده ایم.

گزارش روزانه پرداخت

این امکان جهت مشاهده گزارش پرداخت ها در بازه زمانی مشخص شده توسط شما میباشد. بازه میتواند از یک روز تا چند سال قابل تنظیم باشد و گزارش پرداخت های نقدی، کارتخوان، درگاه بانک و … را برای شما به نمایش بگذارد

تغییر ترم

در صورت درخواست دانش آموز یا مشکلاتی که ممکن است در طول کلاس ایجاد شود شما میتوانید یک دانش آموز را به صورت مستقیم همراه با پرداخت های انجام شده برای آن کلاس به کلاس دیگری منتقل کنید.

پیش ثبت نام

در صورتی که برای یک کلاس درخواست برگزاری توسط دانش آموز داشته باشید ولی این کلاس هنوز ایجاد نشده باشد میتوانید از قسمت پیش ثبت نام، تا زمان برگزاری این کلاس اطلاعات دانش آموز و پرداختی او را ثبت نمائید.

ریزش آموزشگاه

جهت مدیریت و جذب حداکثری دانش آموز قسمت ریزش در سامانه ایجاد گردید تا شما بتوانید در هر لحظه بررسی کنید کدام دانش آموزان در ترم جدید شرکت نکرده اند و پس از پایان ترم قبلی مراجعه ای برای ترم جدید نداشته اند.

محاسبه خودکار نمره نهائی

پس از ورود تمامی ریز نمرات هر دانش آموز در سامانه توسط  استاد، شما میتوانید با انتخاب یک گزینه نمرات نهائی تمامی دانش آموزان را به صورت خودکار محاسبه و ثبت کنید. این نمرات پس از تائید مدیریت قابل انتشار برای دانش آموزان می باشد.

بازدیدکنندگان

آی پی همه مراجعه کنندگان به سایت جهت بررسی در زمان مشکلات امنیتی در سامانه ثبت میشود و در هر لحظه مدیریت میتواند به این اطلاعات دسترسی داشته باشد

ارسال پیام

مدیریت، اساتید، مدیران داخلی و سوپروایزرها میتوانند با ورود به کارتابل خود ارسال پیام به دیگر قسمت ها را داشته باشند. پیام های دریافتی و ارسال در دو قسمت مجزا قابل دسترسی می باشد.

انصرافی ها

درصورتی که در بین کلاس دانش آموز بخواهد از ادامه انصراف دهد مدیریت میتواند انصراف دانش آموز را ثبت کرده و پرداخت وی در لیست انصرافی ها ثبت میشود تا برای کلاس بعدی دوباره این پرداخت لحاظ شود.

محصولات

در صورتی که در آموزشگاه میخواهید کتاب، وسایل آموزشگاهی یا ثبت نام اردو را به فروش برسانید میتوانید از این قسمت استفاده کنید و یک محصول یا خدمت را به یک یا جمعی از دانش آموزان بفروشید.

لیست قیمت

پلن پایه

7/ میلیون تومان

  • پکیج پایه
  • بروزرسانی دائمی
  • یک شعبه
  • پشتیبانی تیکتی
  • یکسال پشتیبانی رایگان

پلن ویژه

9/ میلیون تومان

  • پکیج پایه
  • بروزرسانی دائمی
  • تا 3 شعبه
  • پشتیبانی تیکتی
  • یکسال پشتیبانی رایگان

پلن طلایی

11/ میلیون تومان

  • پکیج پایه
  • بروزرسانی دائمی
  • بی نهایت شعبه
  • پشتیبانی تیکتی
  • یکسال پشتیبانی رایگان

گروه برنامه نویسی کاکتوس با هدف ایجاد زیرساخت و آنلاین سازی کسب و کارها ایجاد شد. بنابراین به طور جدی به تمام زمینه های ممکن در این عرصه ورود پیدا کرده و با تمام توان برای بهبود شرایط کسب و کارها در کشور تلاش می کند.

آیکون های اجتماعی