در حال بارگذاری محتوا ...

معرفی شرکت خود با 

طراحی وب سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی در گروه برنامه نویسی کاکتوس در بالاترین سطح کیفیت و با ساختاری قابل توسعه

دست دست نکنید!

مراحل انجام پروژه

4

رفع ایرادات
بارگذاری وب سایت در دامنه اصلی

3

ارائه نسخه آزمایشی
اعلام اصلاحات توسط مشتری

2

تایید طرح اولیه
شروع طراحی و کد نویسی

1

گفتگو و نیاز سنجی اولیه طراحی وب سایت شرکتی

پشتیبانی فنی

پشتیبانی فنی مداوم و بی وقفه طراحی سایت شرکتی انجام شده توسط کاکتوس و همچنین کلیه خدمات کاکتوس همواره یکی از اصول پایه و شعارهای اصلی کاکتوس بوده است. ما به ارتباط دائم و موثر با مشتری و پاسخگویی در قبال خدمات ارائه را وظیفه خود می دانیم و همواره به آن افتخار می کنیم. خدمات طراحی سایت شرکت با کاکتوس شامل پشتیبانی اختصاصی خواهند بود تا همواره خاطر شما بابت به روز رسانی امکانات وب سایت آسوده باشد.

طراحی وب سایت شرکتی

اگر هدف شما از طراحی سایت شرکتی ورود به عرصه رقابت با وبسایت ها و شرکت های رقیب که فعالیتی مشابه شما دارند است، حتما طراحی وب سایت شرکتی اختصاصی لازمه موفقیت کار شماست. در پروژه های طراحی سایت گروه برنامه نویسی کاکتوس، علاوه بر زیبایی نمای بصری و گرافیکی وبسایت در طرح های اختصاصی،  نیاز و سلیقه شما در دیزاین لحاظ شده و همچنین اصول اولیه افزایش رتبه وب سایت و سئو نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته ای در نرم افزار و سایت طراحی شده پیاده سازی می‌شود. علاوه بر آن امکانات خاص مد نظر شما در طراحی سایت شرکت با انتخاب طراحی وب سایت اختصاصی قابلیت توسعه بیشتری خواهد داشت.‎

ویرگی های وب سایت شرکتی در  کاکتوس …

سازگاری با موبایل

باتوجه به آمار بازدید سایت ها، امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت صورت می پذیرد و روز به روز بر این میزان افزوده می شود. پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت شما با این گونه دستگاه ها یک ضرورت است. راهکار ما برای این موضوع بجای صرف هزینه در اپلیکیشن موبایل ، طراحی سایت شرکتی واکنش گرا یا ریسپانسیو می باشد تا وب سایت های شرکتی به خوبی اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به طوری که پیمایش در سایت به آسانی صورت پذیرد و کاربر مجبور نباشد جهت مشاهده تمامی قسمت های سایت شما به طرفین صفحه رجوع کند. علاوه بر این یکی از موارد مهم رتبه بهتر سایت در بین موتورهای جستجو همین موضوع است.

  • طراحی منطبق بر کامپیوتر
  • طراحی منطبق بر تبلت
  • طراحی منطبق بر موبایل

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

لازمه هر کسب و کار دیده شدن توسط مشتری است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن وب سایت شما همین موتورهای جستجو هستند. پس اگر شما به دنبال بازاریابی آنلاین ، برندینگ و افزایش بازدید سایت و فروش کالا و محصولات و خدمات در سایت خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین بهینه سازی سئو وب رمز، بهترین انتخاب شما است. در تمامی پروژه های طراحی سایت شرکتی انجام شده توسط گروه برنامه نویسی کاکتوس،  آخرین روش های بهینه سازی فنی سئو مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین ما برای بهره از شبکه های اجتماعی میتوانیم به شما مشاوره و خدمات دهیم.

سرعت و  آپتایم بالا سرور

همواره در دسترس بودن برای یک سایت نه به عنوان یک نیاز، که یک اصل اساسی برای هر وب سایت به شمار می رود. در کنار طراحی سایت سازمانی بطور اختصاصی، تنها یک هاست با کیفیت، با سرعت و آپ تایم بالا که از ویژگی های بارز خدمات گروه برنامه نویسی کاکتوس هستند، می تواند در دسترس بودن به معنای واقعی را برای وبسایت شرکت شما به ارمغان آورد. ارائه سرویس میزبانی کاملاً سازگار با وب سایت طراحی شده برای شما، از دیگر مزیت های طراحی وب سایت در کاکتوس است.

سوالات متداول

آیا سایت طراحی شده در آینده قابلیت ارتقا دارد؟

بله. با توجه به اینکه در گروه برنامه نویسی کاکتوس طراحی سایت به صورت داینامیک انجام می‌شود امکان آپدیت و ارتقا سایت در آینده نیز وجود دارد.

پشتیبانی سایت شرکتی به چه صورت است؟

وب سایت های شرکتی بین 3 تا 6 ماه پشتیبانی فنی رایگان دریافت میکنند.

از چه تکنولوژی‌‌هایی برای طراحی سایت‌های شرکتی استفاده می‌شود؟

برای سایت‌های شرکتی از زبان‌های برنامه‌نویسی پایتون و PHP استفاده می‌شود. همچنین در زبان PHP از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌شود.

برای طراحی سایت‌های شرکتی چه هاستی مناسب است؟

کاکتوس برای طراحی سایت‌های شرکتی هاست وردپرس را به مشتریان پیشنهاد می‌کند.

سایت شرکتی طراحی شده تا چه مدت پشتیبانی می شود؟

کاکتوس برای طراحی سایت‌های شرکتی 3 تا 6 ماه پشتیبانی رایگان ارائه می‌کند، بعد از اتمام این زمان می‌توانید از پشتیبانی خود را در ازای هزینه ای ناچیز تمدید نمائید.

کاکتوس همراه با طراحی سایت‌های شرکتی چه امکاناتی ارائه می‌کند؟

کاکتوس همراه با طراحی سایت شرکتی به کاربران خود هاست و دامنه IR  یک‌ساله رایگان ارائه می‌کند. لازم به ذکر است با دریافت هزینه امکان طراحی وب‌اپلیکیشن سایت وجود دارد.

در طراحی سایت‌های شرکتی ورود اطلاعات هم انجام می‌‌گیرد؟

بله دسته‌بندی‌ها و صفحات سایت ایجاد شده و ورود اطلاعات و محصولات تا ۱۰ صفحه به عهده تیم طراحی کاکتوس است.

لیست قیمت

گروه برنامه نویسی کاکتوس با هدف ایجاد زیرساخت و آنلاین سازی کسب و کارها ایجاد شد. بنابراین به طور جدی به تمام زمینه های ممکن در این عرصه ورود پیدا کرده و با تمام توان برای بهبود شرایط کسب و کارها در کشور تلاش می کند.

آیکون های اجتماعی